Eşti aici

Transport și Retur

Transport

Obiectele expediate de noi sunt ambalate manual, cu cea mai mare atenție și depunem toate eforturile ca acestea să ajungă la dumneavoastră în stare impecabilă. 

În vederea livrării, curierul vă va contacta pentru a vă consulta cu privire la ora la care doriți să vă fie predat coletul. Livrarea comenzii se va consemna în actele de predare-primire semnate de dumneavoastră și de curierul care a efectuat livrarea. Firma de curierat cu care colaborăm noi este Fan Courier.

La momentul livrării, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului produsului. În cazul în care observați că ambalajul este deteriorat, menționați acest aspect în actele de predare-primire și returnați coletul cu produsul curierului care a efectuat livrarea. Dacă după deschiderea coletului observați neconformități între comanda dumneavoastră și produsele primite, vă rugăm să ne contactați imediat. Deși această situație este puțin probabilă, într-o astfel de eventualitate vom depune toate eforturile pentru a remedia situația în cel mai scurt timp.

Înainte de expediere, vă vom contacta telefonic pentru a vă spune când va ajunge coletul la destinaţie, precum şi pentru a vă comunica costul total al comenzii (valoare efectivă plus transport).

Important!

Returul produselor poate fi realizat doar după notificarea prealabilă a podoabacasei.ro și după primirea unui răspuns afirmativ din partea noastră.

Se pot returna obiectele cu defecte?

În cazul în care ați primit de la noi un obiect cu defect de producție sau deteriorat în timpul transportului, ne asumăm responsabilitatea acestor defecte și vă vom schimba produsul sau vom returna contravaloarea acestuia. În acest caz, va rugăm să ne contactați prin e-mail (contact@podoabacasei.ro) sau telefonic, în maxim 48 de ore de la primirea coletului. Orice sesizare legată de eventuale defecte ale produsului primit, făcută la mai mult de 48 ore de la primirea coletului, nu va mai putea fi soluționată pozitiv.

În cât timp primesc banii înapoi în urma returului efectuat?

Banii se vor returna în termen de maxim 30 zile de la recepționarea produsului returnat de dumneavoastră, într-un în cont bancar indicat de dumneavoastră. 

Cum pot returna un produs/o comandă? 

Intenția noastră este deplina dvs. satisfacție, atunci când achiziționați produse de pe podoabacasei.ro, motiv pentru care magazinul nostru respectă prevederile Legii 34/2014 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță, acte normative ce conferă cumpărătorului dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Returul produselor poate fi realizat doar după notificarea prealabilă a magazinului virtual și după primirea unui răspuns afirmativ din partea noastră. În acest scop, trebuie să trimiteți o notificare prin care să ne anunțați că doriți să renunțați la cumpărare, la adresa: contact@podoabacasei.ro.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. În această situație puteți opta fie pentru achiziționarea altor produse, fie pentru returnarea contravalorii comenzii, aceasta urmând să vă fie livrată în termen de maxim 30 de zile de la denunțarea unilaterală, formulată în scris.

Magazinul Podoaba Casei are dreptul, atunci când consideră că acțiunile clientului au fost de rea-credință, să pretindă acestuia daune interese, în condițiile legislației în vigoare. De asemenea, își rezervă dreptul ca, în astfel de situații, să refuze ulterior onorarea oricăror alte comenzi clientului care a manifestat atitudine sau conduită lipsite de bună-credință. 

În cazul în care produsele nu se pot livra sau integritatea le este afectată pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea sumelor încasate deja de Podoaba Casei, dar nu și despăgubiri suplimentare. Valoarea maximă a obligațiilor companiei noastre față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare a unui colet/produs este valoarea sumei încasate de la client pentru respectiva comandă.

În ce condiții pot returna produsele?

În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise clientului (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de Client în corespondența cu Podoaba Casei), împreună cu toate documentele care l-au însoțit

Obiectele returnate nu trebuie să prezinte urme de uzură, pete, zgârieturi sau deteriorări de orice natură. 

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără a obține în prealabil confirmarea cererii de retur, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala cumărătorului.

Adresa de returnare a produselor este: ...............................

Pentru orice problemă întâmpinată, nu ezitați să ne contactați prin email (contact@podoabacasei.ro) sau telefon (00000000000).